Podrška kako kupovati česta pitanja

Registracija

Kako kupovati?

Dostava

 

Registracija

Da bi se registrovali potrebno je da kliknete na link Registracija koji se nalazi u gornjem bloku stranice.

Zatim ispunite formu koja sadrži dva polja "Korisničko ime" i "E-adresa". U polje "Korisničko ime" upišite, Vaše željeno korisničko ime koje ćete ubuduće koristiti pri prijavi i kupovini na sajtu. U polje "E-adresa"  upišite Vašu e-mail adresu na koju će Vam stići mejl sa lozinkom za prijavu na sajt.

Kada ste popunili formu kliknite na "Napravi novi nalog". Klikom na ovo dugme ćete poslati na Vašu e-mail adresu mejl sa lozinkom za prijavu na www.vodovod.rs. Ovu lozinku ćete moći promeniti prijavom na sajt. Dalja uputstva su Vam naznačena u mail-u koji ste dobili prilikom registracije.

Ukoliko imate bilo kakvih problema ili nejasnoća slobodno nam pišite koristeći kontakt formu u meni tački "Kontakt".

 

Kako kupovati?

 

Pronađite proizvod koji želite da naručite

Radi lakše pretrage podelili smo naš prodajni asortiman po kategorijama u okviru kojih se nalaze jasno definisane kategorije proizvoda od kojih možete da izaberete proizvod koji želite da kupite.

 

Dodavanje proizvoda u korpu

Željeni proizvod možete dodati u svoju korpu klikom na dugme "U korpu" koje se nalazi u desnom donjem uglu svakog proizvoda.

Ukoliko želite da kupite više različitih proizvoda kliknite na "Nastavi kupovinu" i ponovite postupak sve dok ne dodate sve proizvode koje želite da kupite.

   

Naručivanje proizvoda

Ukoliko želite da izbrišete neki proizvod iz korpe štiklirajte kockicu ispred proizvoda u koloni "Odkloni", a potom kliknite na donje dugme "Osveži korpu". Iz vaše porudžbine biće uklonjeni samo štiklirani proizvodi.

Ako želite da povećate količinu jednog ili više proizvoda, u koloni "Količina" povećajte broj sa jedan na željenu količinu, pa potom pritisnite "Osveži korpu".

Kada ste proverili da li u svojoj korpi imate sve proizvode koje želite da kupite, popunite tražena polja u odeljku "Upit za predračun". Sadržaj vaše korpe sa vašim podacima će biti prosleđeni našem operateru. Ponuda će biti obrađena u najkraćem mogućem roku, koja ne obavezuje za kupovinu. Ako posle dobijene ponude odlučite da naručite robu koja se nalazi u ponudi narudžbine slanjem e-maila i bićete kontaktirani.

 

Isporuka


ROK ISPORUKE JE 3 DO 10 RADNIH DANA. Artikle nabavljamo tek po porudžbini. Svi artikli nisu dostupni u svakom momentu te se rok isporuke može produžiti. U slučaju da nemamo na lageru poručene artikle, obavestićemo Vas putem mejla i na telefon koji ste ostavili prilikom poručivanja.

Naručene proizvode će na Vašu kućnu adresu doneti kurir. Pre isporuke kurir će Vas nazvati na telefon koji ste ostavili prilikom poručivanja. ISPORUKA SE VRŠI SAMO DO ULAZA ZGRADE ODNOSNO ULASKA U KUĆU. Kod robe većih dimenzija potrebno je da pomognete kuriru pošto kuriri kabastiju robu fizički NE MOGU sami da istovare iz kombija ili odgovarajuće ambalaže. Isporuka naših proizvoda kurirskom službom se vrši na terotoriji R. Srbije bez Kosova.

Za poručene proizvode naplaćuju se dodatni troškovi isporuke koji se automatski dodaju na iznos Vaše porudžbine.
 

Troškovi isporuke se obračunavaju po cenovniku AKS kurirske službe.
Detaljana cenovnik možete pogledati na sledećem linku AKS cenovnik

 

Posle preuzimanja robe za fizička oštećenja NE odgovaramo (npr. lom sanitarije, ogrebotine, udubljenja i slično). Ukoliko imate bilo kakva pitanja vezana za montažu ili ugradnju proizvoda slobodno na kontaktirajte.

 Dostava


Dostavljanje robe se vrši na kućnu adresu putem kurirskih službi. Plaćanje je na licu mesta kada preuzimate robu.

Sva poručena roba je upakovana u adekvatnu ambalažu kako ne bi došlo do oštećenja prilikom transporta. Robu pakujemo u kartonske kutije, providne folije ili ambalažu kurirske službe (za manje pakete).

PAKET PO PRIJEMU I OBAVEZNO OTVORITI I PROVERITI DA NIJE DOŠLO DO NEKIH OŠTEĆENJA. U SLUČAJU OŠTEĆENJA, ISTO PRIJAVITI KURIRU KAKO BI SE NAPRAVIO ZAPISNIK I U NAJKRAĆEM MOGUĆEM ROKU NADOKNADILA ŠTETA.

Za naknadno utvrđena oštećenja obratite se kurirskoj službi u Vašem gradu. Oštećenja možete prijaviti u roku od najviše 3 dana od datuma preuzimanja paketa!

Fotografije o proizvodima su simbolične, ne odgovaramo za moguće greške. Trudimo se da budemo što precizniji o postavljenim fotografijama i opisama za proizvode. Svaki artikal koji je prikazan na našem sajtu se može naručiti ali ponekad je moguće da artikal koju ste izabrali trenutno nije dostupan, u tom slučaju ćemo vas kontaktirati u vezi isporuke i dostupnosti robe. Nažalost ne možemo garantovati da su informacije u vezi proivoda kompletirane i tačne. Hvala na razumevanju.